CAS 32 T815

CAS 32 T815 po převodu majetku v roce 2013 prošla drobnou rekonstrukcí a to hlavně úpravou polic a nejrůznějších úchytů v roletách nástavby. Dále bylo doplněno led osvětlení v kabině v nástavbě, protože jak každý zasvěcený odborník ví, tak originál osvětlení je zcela marné. No a bohužel jsme museli investovat i do oprav palivové soustavy a dalších provozních záležitostí. Ani koroze nás neminula, ale to už je asi úděl tohoto vozidla. Po všech těchto úpravách jsme staronovou CAS zařadili do výjezdu v roce 2014.

Vybavení vozidla je podobné jako u HZS MSK.

Motor - Vznětový, čtyřdobý, vzduchem chlazený dvanáctiválec do "V" o výkonu 235 kW/2200 ot min-1
Převodovka - Synchronizována, 10 stupňů vpřed, 2 vzad, na přední straně je umístěn náhon pro čerpadlo, jež je ovládán z prostoru čerpadla
 

Délka vozu 8 510 mm // Šířka vozu 2 500 mm // Výška vozu 3 3500 mm // Světlost vozu 325 mm
Pohotovostní hmotnost 12 950 kg // Celková hmotnost 22 500 kg

Maximální dovolená rychlost 100 km/h // Spotřeba paliva 47 l / 100 km nebo 10 l / 1 Mh
 

Nádrž na vodu 8 200 l // Nádrž na pěnidlo 2 x 400 l

 

Nicméně jsme rádi za toto vozidlo a doufáme, že bude sloužit minimálně stejně dlouho a kvalitně jako předchozí CAS 32 T148. (RB)

 

 

Na začátek stránky

Na výběr techniky